Tuesday, January 4, 2011

Salam 2011

Wahh elok je msk 2011, aku wat blog..azamkah???

Azam nak cari perkara yg x penah aku lakukan sblm ni..kira 1 percubaan yg bgsla utk aku..tahniah!!
harap2 rajinla aku nak update blog ni..jgn sepi dahla..haha
Msk tahun br ni aku rs bersemangat sbb  disambut dgn kejayaan rimau malaya..dasat a dorg main..aku yg bkn kaki bola pun bola terjerit2 gembira bila M'sia menang..best moment everla..

Pastu dpt cutilak..mmg best, x psl2 cuti 3 ari..tp yg x bestnyer cuti lama tp dukla terperap dkt umah..so taun br aku duk umah bersama family tersyg..kire bst gak a 2...spend ms ngan parents, perkara bek tu..

w/pon duk umah je, ada aktiviti aku wat bersma keluarga..01/01/11 adalah tarikh anniversary parents aku (Tok den & Nenek Ani)..alhamdullilah 30 taun sudah..smg kebahgiaan berkekalan hingga ke hujung nyawa...aminn..syg kalian berdua..muahhh

So adalah wat mkn2 bersma kuarga..akula mastermind nyer..w/pon kecil2lan tp aku sgt hepi tgk mereka gembira dan menghargai apa yg aku n adik-beradik aku (zizi selmanya, mamanaza & dyna Mellisa) buat..harap2 menjadi ingtan sampai bila2..

Harapan aku utk taun 2011 ni ada 3..1st aku nak graduate, 2nd aku nak dpt keje yg aku impikan, 3rd berkaitan dgn jari manisku..heheh..Smg tercapaila salah satu drpnya..kalau sume alhamdullilah..mgkn akula org plg hepi taun 2011 agaknyer..smg kebahgiaan dan kegembiraan mengiringi keluarga aku..itu yg plg pntg..
SELAMAT DTG 2011. aku mengalu2 kehadiranmu!!!


No comments:

Post a Comment