Wednesday, January 19, 2011

Haru biru, kacau bilau

Begitula aku ari ni..dasat tol aku rs...huhu

org ckp biarla ari ni lebih bek dr semalam..tp kl ari ni lebih teruk dr semalam mcm mana lak ek??? sah2 aku dah wat dosa...sbb tu aku mengalami ari yg kureng bek skit...Ya Allah ampunkanla dosa aku..

Sbnrnya, dah lama aku x mengalami perasaan ni..1 perasaan yg bole menaikkan darah tinggi..huhu..YA!! itula d namakan perasaan amarah yg memuncak..nak wat cmner penyakit keturunan..hehe..aku rs agk dasat a ari ni sbb bkn skl 'my blood goes upstair', tp 2 kali...wahhh..xtaula nak ckp hebat ke ape..tp sbnrnya aku rs, mmgla penyakit ni akn aku bwk smp bile2..harap2la sape2 yg ade dkt2 ngan aku maafkan aku ek..hehe..nak wat camner dah penyakit..

Citenya bermula begini, sape yg saangatttt kenal ngan diri sndr?? sudah tentu diri sndr..hehe..xde org len..tp Allah Maha Mengetahui stp hambanya..jd, aku tau mcm mana aku melakukan keje..aku sbnrnya x slhkan Mr.Iraq, sbb manala sume org tau perangai aku camnerkan melainkan org tu dah kenal aku sejak azali lg..haha..aku x ske d push ble melakukan keje..mmg niat dia nak mengingatkan aku, tp kl dah ingtkan berulang kali dgn nada spt aku ni jns x wat keje..hangin gak 1 badan..lallala..ape lg aku wat muke la mula2..tjk protesla kunun2..hehe..ingt perasan, tp x perasan rupenyer, mgkn kena tarik muncung pjggg lg..haha..ble dia dah stat blk..aku ape lg, suara mcm dah lari piching ngan base mat saleh yg dah berterabur sbb darah dah menyiram..kena berdas2 a dia..hambik ko..heheh..tp ble dah tersedar, brla aku tau, Ya Allah x sepatutnya aku wat dia cmtu..kl x puas ati, aku pttla tegur cara bek..setan mmg durjana..berjaya dia menghasut anak adam ini..waaaaa

Tp tula, aku jns pemaaf orgnya..last2 aku sndr yg mintak maaf dgn dia..haha..xnakla simpan marah lama2..nati aku sndr yg x senang nak wat keje..dahla muke dia aku hadap ari2..hehe..Mr.Iraq sbnrnya bek orgnya..dia pon menyedari kesilapan dia n mintak maaf ngan aku..wahh dah mcm ari raya..hehe..lps dah bertekak bole lak wat lawak pastu..aku ckp ngan dia, sbb tu talak bkn dkt tngn pompuan, kl x mmg 20 kali kena cerai..haha..sbb dia ckp pompuan mmg cpt nek angin..tp bg aku depends, laki ke pompuan sama je angin nyer..huhu

Setel la arguement aku ngan Mr. Iraq, so bole blk dgn ati yg senang..setan mmg DURJANA sggh!!!..skl lg aku hangin 1 bdn..alahai kali ni bertekak sbb x sependapat..lalala..asik nak bangkang je koje..adoii..court pon kalah aku rs..hehe.. kesudahannya, tarik muka 14 lg..lalala..ni kes sbb dua2 keras pale n ego...mcm tula perangai anak2 Tok Den..hehe..Tp air di cincang xkan putus, bertekak smp nak kuar anak tekak pon, pastu jernih blk..actly aku x sgka aku memafkan org..slalunya aku yg mintak maaf ke org, w/pon org len yg memulakan..lalala..kire terharu gakla sbnrnya ble zizi selamanya mintak maaf ke aku..yg peliknya, bole dia ckp benda tu gurauan..dasattt, kasar gurau cmtu smp bertikam lidah..haha

Apa2 pon ble termenung sndr..(pon 1 lg perangai aku, tp bkn keturunan aku rs)..hehe..aku pon silap gak, mmg aku x nafikan..mak aku pon ckp cmtu, yela salah sorg kena mengalah..diam lbh bek drp memanjang perkara yg x berfaedah..betol!! bertekak mmg x berfaedah, perabis ayer lior je..haha

hari yg cukup haru biru dan membw pengajaran pd aku..kes2 mcm ni membuat aku lbh mengenali kwn2 aku dan adik beradik aku (mklmla ble dah besau perangai dah berubah)..hehe..tp yg penting, sglanya dah setel..bek d opis, mahu pon d umah..so bole tdo ngan amannn..assalamualaikum











No comments:

Post a Comment