Thursday, January 6, 2011

Miss Tardy!!

Miss Tardy atau base tanah airku, cik lewat jatuh kpd....drenggggg..tingggggg!!! 

JEMARIMANIS!!!  hahaha..aku la tu..

Aku pun xtau apela nak jd dgn aku..asik dtg lewat je keje..mcm opis ni aku yg pny..kl bos2 yg ada opis sndr pun xdela nak lewat cm aku..tu la akibatnyer kl kt tmpt keje aku ni xde punch card ke tumb print ke log in ke dan sewaktu dgnnyer..buku kehadiran adalah tp awl2 je isi, pastu sepi..lalalala

Maklumla aku yg keje smtr ni, so x bape nak amik tau sgt..janji muka ada kt opis cukup a..hehe..tu aku yg ckp..kl dgr bos aku silap2 kena tendang..waaaa...sori bosss..insyaAllah x wat lg..hehe

Sblm ni adalah berniat nak dtg keje punchual tp last2 perangai tardy2 ni mai blk..adoii..nak kena ketuk kot pale aku ni br nak insaf..Aku berjanji pd diri ble aku dah keje tetap nati, no way dtg lmbt2..kl terpksa insyaAllah lewat..hahaha

W/pon aku ni stok2 muka dtg lewat tp aku seorg komited dlm keje..wahhh..naik lif tekan sndr..
Bkn nak membangga dr, tp aku rs aku mcm tu kot..hahaha

Agak2nye guard dkt entrance tu cm ke muke aku yg slalu msk lewat ni..hehe..harap2 la dia mengerti..mengertikah?? tp aku paham2 sndr, msk lewat, blk pun kenala lewat..sbg membalas rs bersalah d ati ni..huhu

So far x terkantoi lgla dgn bos...jgn terkantoi sudah..kl terkatoi alamat kena bohong sunatla..hehe..
Ampun bosss..sesungguhnya dikau seorg bos yg terbaik skll..Salute a dgn bos a.k.a Datuk!!..;)

No comments:

Post a Comment