Monday, January 10, 2011

Aku ingatkan king, tolong noktah drama cinta ek...

Apa ke benda tajuk post aku nih??? tu la dia tajuk lagu pemenang2 AJL25..bgs juri2 ni, kombinasi yg bole wat 1 cite..lalalala

Blum lg stat AJL ni, aku mmg dah excited gile..aku mmg suka tgk acara2 besau dlm tiwi..pastu pertandingan lagulak tu..lgla aku gile suke...yg msk pon best2 sume..so awl2nya mmg sush la nak predict sape juara..tp ura2 ada ckp faizal tahir, yuna, shahir akan menang..well, aku pon beranggapan mcm tu..

Tp bile d selidik dlm2, nape sume org predict dorg termsk aku gak..haha..sbb aku rs populariti dorg..faizal tahir of cos dia kl buat persembahan mmg bole wat org ternganga...aaaaaa...sbb magic yg dia ada ble wat performance..pastu yuna skang ni mmg nama sgt tgh nek..lbh2 lg bile dia dah collabrate ngan org europe..mmg hebat ngatttt...shahir lak, hrmmm sah2 sbb org tergila2kan ke 'encem' an dia..aku pon mengaku gak...hehe

Tp knp akhirnya keputusan adalah spt lagu2 di atas???? hrmmmm..lagu drama king mmg x dnafikan hebat a..secara tersirat mengata org2 yg berlagak king ni..hahah..bgs black n meet uncle hussien w/pon bkn korg yg cipta tp sbb korg yg nyani bg kredit kat korg...noktah cinta sbb dia agak mendlm mksdnya, cinta kpd kuarga yg tersyg plus aweks gak a..so aku rs ptt gak menang...yg juara ni, agak terkejut gak dia menang, tp ble direnung2 dlm2, aku rs ana raffali layak gak menang sbb cinta yg mengasyikkan bole melalaikan smp kte terlupa kpd Yg Maha Esa..

So begitula kesudahan AJL, yg pd mulanya aku pon terkezuttt tp keadaan mengingat kan aku, ni betul2 bkn cobaan...hahaha (mcm status k.papau dlm fbnyer)...

Tp aku rs AJL kali ni mmg the best a dr segi performance sume finalist, aku rs none yg jus nyanyi tanpa prob, sume bwk air, api, machine gun atas pentas..mmg terbek!!!...yg aku speecesss 'bak kata FBI' yg si Faizal tahir tu, ble d wat research, aku rs dia dpt idea cmtu mesti dia tgk cite org jepun  dlm tiwi ..hehe..sbb aku penah gak tgk cite jepun tu, ada 1 persembahan tu, ada 3 org pompuan wat aksi gimnastik dlm air tp sbnrnya bkn dlm air..ishhh sush nak describe..hehe..tp aku wat anggapanmu je..mcm lagu ziana zain td..kah3..mgkn faizal tahir tu mmg kreatif orgnyer...x sia2 basah kuyup dpt gak spoloh ribu...lallaa

Yg 3 org pengacara pon bole tahan gak gimiknya..adoii FBI 'shut not shut up' ek..pasni gerenti org guna base tu..kah3..

Tggu kedtgan AJL 26 lak..ape lg drama yg akn muncul...huhu...sape2 TolOnG InGTkan AkU ek

No comments:

Post a Comment