Thursday, January 20, 2011

bersenam-senam dan selamat beramal!!

Aku ni sbnrnya jrg bersenam..tp bersenam mmg sgtla d galakkan utk kesihatan tubuh badan..ada org bersenam sbb nak menjg figure supaya x membulat..lalala..ada gak org bersenam sbb nak jg stamina..apa2 pon alasan org bersenam, aku bersenam bila stress..hehe..

Xde senaman yg rutin aku buat, kdg2 asal gerak2 goyang2 badan okla tu..tp kl asik berubah je style bersenam x best gak..aku pon searchla kt tenet..pastu terjumpa video ni..okla kot utk aku praktikkan pasni..lalala..sape2 nak amalkan, sila wat d umah msg2 ek..kl rs nak wat kt luar pon bole, mana tau ade yg ikut dari blkg nati..hehe

bersenam-senam dan selamat beramal!!


You’re watching Taisho Jepun - Mari Bersenam!!!. See the Web's top videos on AOL Video




No comments:

Post a Comment