Friday, January 7, 2011

Bijaknya aku!!!

Aku x sangka aku sggh bijak smp kebijaksanaan aku telah menyebabkan aku rs nak ketuk pale aku ni berulang kali..lalalala

Mksd bijak di sini yg negatif side..xnakla ckp diri ini bodoh..hahah..tp itula yg terjadi..hampir separuh hari aku spend ms nak edit paper yg Doc aku hantar, last2 ape terjadi???? paper yg aku edit rupanya read- only..waaaa..napela aku x save dulu dlm file lain b4 aku edit..lps buat mmg aku save tp apelah gunanya kl file yg aku bukak sbnrnyer mmg xleh nak save kl edit..bengonggg..pastu lps buat dgn senang hati aku trs pangkah tanpa rs bersalah..bile nak bukak blk, file tu back to original..arghhhhh..rs mcm nak hempuk je laptop ni..tp dikau x berslah laptopku, lbh2 lg dikau msh br..huhuhu

Aku ptt hempuk pale ku sndr..aiseyyy terpksa aku wat skl lagi..adoiiii..kl x free2 je aku boleh send sml paper tu ke doc aku utk review..hampehhh..ni la namanya terlbh bijak...ni mesti aku dah wat dosa..mmg pon!!! hahaha..tp biarla aku dan Allah je yg tau..w/pon aku merepek sorg2 dlm ni, tp bab wat2 jahat xleh kecoh2..biar simpan dalm hati..mana leh aibkan diri sndr..lalala

So apa pengajaran aku hari ni, kalau dah tau wat dosa, ape lg mintak ampunla pd Allah..Ya Allah kau ampunkan hambamu yg daif dan lemah ni..sobsobsob..pastu yg plg ptg, kl dapat email ape2 pun save dolu ye jemarimanis, wat penat jemari2 kau je betulkan paper yg berm/s-m/s tu tp akhirnya kau terjerit2 sndr sbb wat perkara bijak..kah33..kasi gelak sama dia..

Nak wat rs bersalah tu ilang, senyum & gelakkan diri sndr..hahaha..terapi utk dr sndr..2 thumbs up la jemari manis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment