Sunday, January 16, 2011

kelopak jantung

kelopak jantung kelopak jantung kelopak kelopak kelopak jantung jantung jantung..ding ding ding ding..selamat pengantin baru, slmt berbahgia, smg ke anak cucu..la la la la...

Yurp itula yg aku lalui ari ni..tp bkn aku yg mendirikan msjid, aku cm jd tetamu msjid je ms akad nikah..haha..tahniah kpd nyayi dan suami...smg berbahgia hgga ujung nyawa..aminnnn

kl di dgr lagu kt ats tu, mmg betul dah liriknya, cuma apa yg menarik, psgn ni dah beranak cucu pon..heheh..tula d namakan jodoh..nyayi yg aku mksdkan adalah mak mertua abg aku dlm base jawo nyer (nenek)..alhamdullilah skl lg d temukan jodoh..

mjlis d jalankan penuh sederhana bersesuaian dgn status msg2..w/pon sederhana tp ttp meriah gitu..sygnyer aku x dpt jd saksi pernikahan mereka...(ade ke aku  yg kena jd saksi.)..hehehe..ni sume gara2 anak buahku yg mendera aku..x bole duk diam..mama babanya sibuk dgn mjls..so sbg mak ngah yg prihatin lg bek ati, menjaga mereka dgn penuh ksh syg smp aku pon dah jd cam dorg..mcm kanak2 riang, bak kata seorg member tu..hahaha

Lps selesai, mempelai d bw ke mjls resepsi..wah ada resepsi lg..so mknla aku wat ntah ke berapa kali d mjls kawen org...lalalala

yg agak syok pd pandagn aku sbnrnyer, ble dyna melissa dtg ke mjls tu dgn membw 2 bijik novel..wahhh best x hengat..dpt gakla aku isi sisa2 ms yg kebosanan nati..ishh ayat ape aku pki nih?? dah mcm inadey..haha..belasahlah..pasni kte layannnn novel lak..huhu

rentetan dr peristiwa ari ni, jodoh yg Allah tentukan tiada siapa dpt menikdakkannya, jadi usah ragu dgn takdir...

2 comments: