Tuesday, January 4, 2011

Pergilah Air mata..

Pergilah air mata...air mata siapakah???
 
bukan air mata aku semestinya..air mata sabrina, heroin dlm novel yg aku br abis baca..3 hari aku amik ms nak abiskan novel setebal 858 m/s..dah mcm kamus tebalnya..haha
btw, aku nak ucapkan time kasih byk2 to dyna mellisa..adikku yg tersyg...huhu
sbb dia aku dpt pinjam novel dr member dia..
 
Bila dah mengadap novel, mmg keje aku x jln..tat means, 3 arila kebanyakkan ms aku mengadap novel..well aku mmg suke bangat bc novel..aku suka bc karya norhayati berahim (aku rs pembaca novel setia pasti kenal dia), hlovate (sampai skrg xde sape tau sape dia..lalala) n aisya sofea..tp novel yg br aku abis baca ni karya hanni ramsul..best gak..
actly aku x kisah pon karya sape2..janji aku boleh layan dgn pelbagai emosi bile membaca..tu la sikap aku, kalau aku bc novel, aku boleh gelak sndr, berkhayal sndr smpi boleh menangis gakla..pnyla menghayati cite fantasi karya dorg2 ni..
 
bile aku bc novel, kdg2 terasa mcm nak berada dlm situasi dlm novel tu..tp yg x bestnyer, aku x mcm heroin dlm novel tu..mana taknyer slalu heroin dlm novel harusla cantik ngattt, bgs serba serbi, baik sgtt dan disukai ramai..aku bkn dlm kategori tu..waaaa
makanya, aku hanya mampu berkhayal jela di alam fantasi..haha..msk realiti, beginila aku..seorang yg sederhana..itu lbh baikkan?? haha
Pergila air mata..best cite ni, seakan2 cite ombak rindu n bicara hati..perkahwinan terpksa diundang tanpa rs cinta..tp akhirnya perasaan cinta yg sgt mendlm antara satu sma lain..rs sgt romantik..mksdnya bgs gak bercinta after kahwin..tp mampukah aku mengahdapi detik2 awal perkahwinan tanpa sekelumit rs cinta..wahhhh..aku pun x tahu, sbb aku xtau pd situasi apa akn aku berdiri nati..lalalala
 
Pasni nak minta lgla buku ke adik..aisey time ni la rs nak beli sume..time aku tgh sengkek..harap x berlanjutan..aminnnnn..

No comments:

Post a Comment