Wednesday, February 9, 2011

Yakinla pd Dia

Sesungguhnya aku yakin pdmu Ya Allah, cuma kdg2 aku rs nasib aku x sebetuah org len..waaaa...astaghafirullah!! br ari tu cakap, bersyukurla kerna aku insan bertuah..ari ni cakap len..haha..xdela nsb yg aku mksdkan adalah dr sudut rezki..aku tgk setengah org rezki depa mencurah2..nak cmtu gak..waaa

Papepon, rezki Allah dah tulis siap2 utk stp hambanya, aku byk mana, kamuu pon byk mana..hehe..aku sbg hambaNya kena berusaha mencari rezki itu...kl x, stil d takuk sama la...

Aku bknnya apa, jeles dah ni ngan member2 yg smbg skolah jauh2..pastu dah dpt posisi tetap..senang je jln dorg..aku ni je yg msh terkontang kanting..sama jg la kes ngan alele n yg sewaktu dgnnya..heheh..kte kena badikah kwn2.....badi yg terkena dr sumpahan menebang, mecantas, mensiat pokok2 yg ada dlm hutan..waaaaa

Skl bc kejayaan member rs menggerutu je pale..tp dlm ms yg sama, bergembira kerna mereka telah berjaya..gembirakah?? bolela..hehe..skl lg aku dlm kategori yg tardy2..tp yg ni kes lambat dpt keje..xpela aku pasrah dgn ketentuanMu Ya Allah..aku yakin pdMu kerna Kau sedang merancang yg terbek utk aku..selalunya kalau yg lmbt2 ni, end up nyer the best..harap2 begitula..aminnn
Bersabar nyer kwn2 yg seangkatan dgn aku ni..nsb kte akan berubah x lama lg..aminnnn..trskan berdoa dan berusaha, jgn pts asa..yeahh, chaiyokkk!!!!!

1 comment: