Saturday, February 5, 2011

cahaya hati emil emilda

Tajuk yg pjgn ini bknla tajuk lagu ke atau tajuk novel..tp ni gabungan 2 tajuk cite drama swasta..haha..ni la koje aku spjg cuti yg pjg ni..w/pon begitu, ada gakla kuar cuci mata dgn nenek ani tersyg..duk umah je, nati otak x berkembanglak..huhu

Aku ni jenis layan je sume2 cite..cite korea, drama industan, venezuela, cite cina (hongkong je ek..hehe), sume aku belasah...kire x memilih, org nak ajak tgk wayang kire xde mslh a..haha..cite drama swasta ni dah lama dah berlaku..rs aku yg cahaya ati tu taun 2008 n emil emilda taun 2007..perghh lama gile, boleh aku cari blk cite2 tu..mcm mana aku terpk nak tgk blk cite tu alkisahnya cite emil emilda main blk dlm tiwi 3 baru2 ni..dolu ms tayang aku memg suke gle tgk..napekah aku ske tgk?? jeng..jeng..jeng...harusla sbb pelakon lakinya hensem ngatt..sape lag kl bukan fahrin n aaron aziz..lalalala..w/pon pelakon pompuan dia amani je..yg tu tolak tepi, aku nak tgk depa berdua je..kah3

memandgkan cite dlm tiwi tayang jap sgt, 30 min je..mana puas nak tgk..aku pon larikan mouse aku ke tenet mencari tajuk cite bernama emil emilda..haha..alhamdullilah ada lak org upload dlm utube..bgs2..so sehari aku duk melangut dpn laptop..mklmla nak tggu loading yg begitu menguji kesabaran..sbb tu ler aku amik ms berari2 nak tgk smp abis..haha


jadi mengapa pula aku tgk cite cahaya ati lak..ya!! skl lagi cite tu menampilkan 2 pelakon yg sama..hahaha..nak kata aku peminat dorg, xla sgt..cuma besela aku pon mcm penonton2 pompuan yg len..haha (paham2 sndr)..tp 2 cite ni sgt berbeza, ble aku tgk cite emil emilda, emosi bunga2..hehe sbb cite de agak lucu..tp smp cite cahaya ati, emosi la plk..sbb cite tu sedih ngat...waaaaa...ade ke d alam realiti cmtu..nak tau cmner, tgkla sndr..heee

w/pon duk mengadap laptop wat jgka ms yg pjg..aku x rs boring sbbnya aku wat benda ni dlm keadaan yg hepi..mmg aku hepi..smp aku rs terisi sggh ms aku.. (ish2, berpaedah ke aku isi ms cenggitu)..tu la tebiat aku, aku jenis yg melayan ble tgk cite..bkn setakat layan ble bc novel aje..hehe..

tgh berpk, cite ape lg yg aku nak gali smp dpt..cite ape lg ek yg aku ske tgk dolu2..ermmmm bg ms berpk jap...






No comments:

Post a Comment