Saturday, February 19, 2011

Keterpaksaan bersemangat

Semangat yg hilang..adoiii..mana nak cr nih??..sgl benda d lakukan dlm keterpaksaan..mood seakan2 ke laut..mgkn sbb kewarna warnian hidupku msh blum d corak..plain je lg ni..d umah, d opis, xde beza..windukan saat dolu bersma2 teman 'skolah'..terutama ketika berpoya2 x hengat bersma teman2 'AJK'..kini ble sndrian, pkran melayang ke waktu itu..sesgghnya memori itu sgt indah bebb..bersama kalian, aku rs hidupku terisi..gurau senda dan gelak tawa yg aku xtau ble akn aku lalui lg..meskipon kdg kala aku msh bole bertemu shbt AJK ku yg berada d sekitar pusat bandar...lalala..

Mood jiwang d tghr bute ni..xtau dah aktvt yg nak d lakukan..novel, cite korea dah luput selera utk aku lakukan..wahhh...sbb aku pasti akn melalui fasa boring ble lakukan sesuatu perkra. berulangkali..so kena cr benda len utk dilakukan..malangnya, aku x sekreatif mana utk mencipta hobi br..maka aku larikan jemariku d atas keyboard menaip benda2 cmni...x dpt nk d sampaikan pd makhluk spt aku, dpt luahkan pd kamuu pon okla tu..Ye!! kamu yg ada d dpn aku kini..w/pon kamu x dpt beri pape respon pdku tp cukupla sgl rasa yg aku rs, aku curahkan kpd kamu benda yg x bernyawa...

Takut, gementar, bimbang dan sgl emosi negatif bermen2 d dlm pale aku skang ni..waaaa..rs kelam je melihat ke dpn..penantian dlm sgl segi utk sebuah kegumbiraan seakan berlari jauh..jgnla lari jauh ngat, aku ni dah lama x training lari pecut w/pon aku dolu jaguh 100m..haha..serasa kesabaran semakin menipis..penatnya menanti..ye itula viva foreverku...aku mau sglnya selesai..kerna langkahku terbatas kernamu..aku akn sntiasa berdiri d tempt sama jika kau msh tidak aku sempurnakan...

OK2 berfikiran positif smp ble???waaaa...mgkn berbengkel br2 ini adalah persediakan aku utk menghadapi wajah2 yg bakal menghentam aku dgn pelbagai persoalan...aku nmpk dr sudut itu  ble aku berbengkel 2 ari lps...adakah itu penyebabnya shgga kini aku msh perlu menanti..bekla...aku akn trs sabar sehingga suatu ms aku akn terima pesanan dlm inboxku mengatakan..." tarikh utk aku berjumpa insan2 itu seperti yg dinyatakan'....d waktu itu, aku berharap aku telah bersedia mental dan fizikal diiringi doa agar pengakhiranya, aku akn berjaya..insyaAllah



No comments:

Post a Comment