Saturday, February 12, 2011

Terbek wok!!

Ari jumaat dan sabtu yg agak hepening bg aku..slps idup aku agak keboringan, kehadiran kekasih gelap aku agak menceriakan ari2 aku..w/pon de dtg sbb perlukan pertolongn sifuu de..bese a akukan hebat!! perghh dah lama x angkat bakul aku sndr..haha

Sbnrnya dlm ati aku ada 1 kerinduan yg memuncak dgn kwn2 lama..jd kehadiran alele ni mengubat kerinduan gak a..kerinduan utk bergosip..kah3..2 ari bersama dgn de..abis sume cite telah kami selongkar..bermula d umah aku, membawa ke tasik (port bese AJK!!..hehe)..smbg lg kt umah smp jd burung antu mlm2 x tdo, hggala ke umah bos aku..wahh smp ke umah bos?? 

byk gak cite yg lama bersarang d sanubari ni ktorg kongsi bersama..slalu aku kongsi ngan pemegang mohor2 besau aku je..ada beb org lg a pemengang mohor aku selain alele tu..ye a kena ada back up..haha..psl hal koje, hal ati dan perasaan, gosip murai smpla ke cite seremmmm...btul2 menggunakan ms yg ada..sok sek sok sek pastu kah kah kah..cmtula yg berlaku 2 ari ni..hehe

ms kat tasik, cm bese a sesi utk AJK..smbl cite smbl mam..mmg cm picnic a..tp bestnyer waktu mlm..woww romantik..diterangi cahaya rembulan..heee..blk umah br memulakan tujuan sbnr c alele tu ke umah aku..ok2 sesi fokus skolah..bermula a pertukaran base ibunda ke base omputih..skiping jap..hehe,,pd ms yg sma mata melekat jap2 ke tiwi..haha..

hari terakhir besama..mcm lama je bunyikk..hehe..aku ajak alele ngan nenek ani ke umah bos aku..nak perkenalkan alele ke bos aku..mana tau bole wat menantu ke..tp kena Q blkg aku a..haha..sbnrnya tujuan bebenor ke umah bos aku tu, sbb dpt undangan wajib d hadiri..al-walimatul urus..isteri bos aku pny anak laki..1st time dtg kenduri kendara umah org besau2 nih..w/pon org besau, tp beliau sgt menunduk ke bumi..tu yg aku respek sggh2 ke beliau..'daun sirih, daun selasih, tq, time ksh'..jemput2la lg sy nyer bosss..hehe

bergitu berakhirnya sesi aku ngan kekasih gelap aku..dating d teruskan bersma nenek ani..ada misi perlu d selesaikan..pape pon 2 ari ni mmg terbek wokk!! curik jap kata2 aril AF..huhu








No comments:

Post a Comment