Tuesday, February 22, 2011

May ALLAH bless!!

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan dyna melissa, Allah selamatkan kamu...Samat hari jd sygku..Doa akak slalu mengiringi perjalanan idupmu..kebahgiaan akak milik kamu dan kedukaan kamu milik akak...

Flash back zmn membesar bersama2..mcm2 perkara d harungi..besela adik ngan akak umpama anjing dan kucing..haha..bkn isi dan kuku...asik gaduh je..ada je x puas ati..smp dah mcm org luar..ktorg mmg x bape sekepala..aku dgn sikap aku yg keras pale (besela akukan kakak..haha) dan de umpama lilin yg membakar..terkena skit terasa a panas nyer (besela de kan adik)...

Fuhh dasat dolu2 aku dan dia slalu men tarik2..bkn tarik tali tp tarik rmbut (besela org pompuan bergaduh)..kesudahannya dua2 melalak..last2 kena a makin hamun sorg2 ngan tok den..'Ni apsal ni, yg kau ni g wat adik kau tu nape, yg ni pon sama je'..cmtula ayat tok den..x hengat dah lg ape dia bebel sbb dah lama berlalu...serasa kemesraan antr aku dan dia x begitu ngammm..xde chemistry..kl sehari x gaduh, x sah..

ble usia smkn meningkat, pkran pon semakin matang..aku dan dia membesar dgn sehat dan kuat..bkn aku ek tp dia je..hahaha..jgn mare..perhbgn aku smkn akrab dgn adikku..ms ni la perumpama  bgi isi dan kuku sgt sesuai..mgkn sbb ble dah x bersama, kerinduan gurau senda, bergaduh mcm dolu agak terasa..mgkn sbb aku sndrian kot..haha..tp mmg btul la, usia mematangkan kte, setakat tikam2 lidah tu lumrahla cuma kes tarik2 dah x berlaku lg..cuma rs mcm nak 'blah je dr umah' penah a berlaku..haha (bese a kes x bole kena marah n tegur)..

trs terang aku sgt gembira stp kali dia pulang ke umah..yeayyy aku ada member utk mlm ini..xde a aku ngarut sorg2..tp x syoknyer tilam empukku beralih kuasa..xpela demimu ku korban ape saje..wahhhh.sape x syg adik oiiii..the only adik aku ada..so kena jg btol2..w/pon kamu akn bersama dgn insan tersyg slps ini..kasih sygku xkan berubah utkmu..

Utk itu, akak nak dedikasi lagu ini khas buatmu DYNA MELISSA

Apa saja untukmu
Tak ku hiraukan waktu
Katakan saja kan ku laksana
Adinda kau bertakhta dijiwa
Apa saja untukmu
Ke dasar lautan biru
Bertaruh nyawa andai kau damba
Mutiara... di hari lahirmu

Kita menuju gemilang bahgia
Tiada kasih setanding kita
Ku rela sehingga ke akhirnya
Tunai segala mimpimu
Uhh... adindaku

Untukmu adinda
Ku cuba meraih
Bintang di angkasa
Walau tak terdaya kan ku ikhtiar
Untukmu adinda
Gembira bersedih
Selagi ku bernyawa
Untukmu adinda, ku korban apa saja

Apa saja untukmu
Kan ku ubah caraku
Jikalah itu yang kau mahu
Apa saja demi kebahgiaanmu

Bukan ku pinta yang luar biasa
Cuma secebis kasih setia
Inilah... Lagu kasih kita
Hanya terbaik untukmu
Selama-lamanya

modified lyric by jemarimanis 2011..haha

No comments:

Post a Comment