Friday, February 25, 2011

malam dah jd siang..adoii

Apsal sejak dua menjak ni sush nak tdo mlm2..dah jd burung antu..elok landing ats tilam tp mata xleh lelap..ngade2 mata ni..xkan aku mengalami sindrom jet lag..haha..sgt x msk akal..jet lag d ngr sndr..mana x nyer, time dah pagi la aku rs mengantuk teramat sgt smp terlajak waktu nak g koje..adoii...puas d pujuk mata soh tdo, xnak gak tdo..cuacakah yg bersalah??? ermm, sbb lately mlm2 suhu agak meningkat, psg kipas smp nak terbang2 kain pon rs lg hangatnya..

Aku sndr mmg dpt rskan kl aku ni dlm keadaan tdo yg berkualiti atau x..sbb kl berkualiti mmg aku sush nak bgn..haha..kire berat mata nak bukak..yg slalunya ble mata ku bukak, aku akn pejam blk..lalala...so utk atasi mslh yg x seberapa ni, sblm tdo aku bc buku skolah..kl bc novel mmg smp ke pg aku bole jaga..hee...ble bc buku skolah, br bukak je dah menguap smp dah mcm org menangis..pastu elok ttp blk, mata segar blk..adoii..ape penyakit tu?? aku dah kena insomia ke?? haishhh sgtla menganggu waktu yg spttnya aku gnkan utk mimpi yg indah2...hoho

sbb tu la kdg2 aku melangut dpn kamuu berjam2...konon2 nak kasi smp tahap mengantuk, pastu br aku bole tdo dgn lenanya..tp x berjaya gak...apa lg cara yg aku bole wat ek..ermmm, kasi paksa tdo jela nmpknya, harap2 ble pksa2 nati mata aku ni akn sudi utk lelap sndr..wahhh dah mcm kes hati dan perasaan la plk..tp kes hati dan perasaan, xleh pksa2..dlm novel bole a..haha..realiti??? aku x penah dgr lg..kot2 ada agknyer..kl ada bole aku cuba2 nsb..haha

pkl 12 suda, tp mata msh segar, kte kasi force mata skit bg tdo..harap2 dptla mlm ni aku tdo yg berkualiti sbb beb ari ni aku tdo2 ayam je..ok dah stat menguap!!

No comments:

Post a Comment