Thursday, February 17, 2011

Hade hadenyerr

Fuhhh!! letih, kantuk dan sgl emosi..br blk dr sebuah puncak yg tersegam indah d selangor..aku x sgka jauh gak tmptnya..dah mcm g kwsn hulu2 je aku rs..lalala...itula puncak alam destinasi aku 2 ari ni..terduduk aku mendgr syarahan yg menjela2..lama aku x ngadap 1 wajah berjam2..

Kejauhan puncak alam itu menyebabkan aku terpksa bermlm 2 ari dkt umah member aku..mekasih kak rin..bg insan ini berteduh..jimat gakla tol minyak sume..skl ngan pakej mkn d tanggung..terbek!!..bkn itu aje, siap ada hiburan mggu ini..aku berdondnag syg dgn beliau d umah beliau..perghh x sgka aku, kak rin pndi men piano..terbuai2 aku d watnya..spesel dedicate ke aku lak tu..sbbnya ble aku dtg je dia main, dia men  je time aku dtg..lbh krg cmtula..haha..seres aku mmg kagum dgn kebolehan insan2 yg pndi men alat muzik ni...lg manis kalau didedkasi ke aku..wahhh..angan2 melayangg...

Tp dlm beronok2 itu, aku rs kelainan bermlm d umah org..ntahla x dpt tdo..kl x dpt tdo mcm mana aku x dgr alarm berbunyi..itu yg agak pelik..adakah aku bermimpi berjga ms tdo..haha..d sebabkan itu, aku rs pale mula berpusing sbb tdo x bape lena..mslh gakla bg aku kalau tdo bkn katil sndr ..xleh lelap..(hade2 je tu..haha)..

Berbengkel ari ni x bape best..ishhh..sume x kena lak aku rs..aku rs plg 'downgrade' la kl nak bndg yg len2..bole tgktla lg prestasi ek individu2 yg menguruskannya..kasi lbh terurus..tp sib bek speaker glemer..xpela byr mahal..pggl org mantopp..kl x lama dah angkat kaki ke toilet..(nk blk umah, tmpg org..haha)

Sok smbg lg..adoii..dgn kondusi kusi dewan yg 90 darjah tu mmg lenguh sgl urat sendi aku..x kasi aku tdo a tu..xde mknanya, tdo nyenyak je aku td..oppssss...hahaha

kesimpulan yg aku dpt wat..hade2 je aku ni..hehe..tp peristiwa 2 ari ni agak mengisi ms aku yg hanya bz beb jam je..lama gak x kuar cari ilmu kat tmpt len..harap2 pasni bykla undangan untuk saye ek..kah3






No comments:

Post a Comment