Wednesday, February 23, 2011

Jgn hepi sgT..

Smlm menghabiskan ms seharian bersama sorg lg ahli 'AJK'..w/pon agenda utama x dpt d sempurnakan, tp skrg2nya aku hepi gakla dpt berjumpa beliau..menanti sorg lg ahli 'AJK' yg dah lama x jumpa...sapekah itu?? 

x sgka k.pipot sggp temankan aku seharian d lab..elehhh sbb boring a tu duk umah sorg2..hehe..tp pape pon kehadiranmu sgt aku hargai..bole gak lawat tmpt keje aku yg x seberapa ni..siap berkenalan ngan bos aku lg..heee..

mcm bese a kl dah jumpa sesi berpot pet x henti bermula..mcm2 cite yg terbuku trs d kongsi..itu x msk cite ms zmn skolah pon d cite sml..sedangkan bkn x penah jumpa sblm ni..tu la yg d namakan winduuu..haha

X byk sgt aktvt aku dan beliau lakukan..setakat abiskan ms dlm lab je a, kuar lunch..ermmm nak rongeng time koje..mklmla akukan pekeje berdedikasi..haha...(berangan!!)..sbnrnya aktvt kemuncak d waktu ptg..tp malangnya x dpt d laksanakan sbb kesalahpahaman dlm membuat keputusan..wahhhh..xpela mgkn len kali kte bertemu dgn 'beliau' ek k.pipot..ada hikmah tu, 'beliau' pon x sehat, aku pon x ready bebenor..haha..sbb  tu Allah x izinkan..

Dlm kehepian bersama2, aku terlupa bahawasanya aku kena sntiasa berwaspada..wahhh..(dasat tol ayat aku ni)..benar aku hepi spend ms dgn k.pipot w/pon d lab je shgga akhirnya ari ni aku berada d umah sbb kesihatan krg memberangsangkan..haha..bercotila aku sbbnya main ujan ptg smlm..bkn sengaja pon, aku berpayungkan plastik n kotak..pastu blk x reti2 nak trs bsh pale..konon2 badan sgt rintang dgn penyakit..rupenye aku dah jd sensitif la plk..mesti sbb slalu amik panadol a ni..waaaaa

sonok gak duk kt umah..leh a fokus blaja yg dah aku tangguh beb2 ari..pastu siap leh ngadap blog lg..kire x seres mana a sakit aku ni..sakit ngada2..kah3..

tu la len kali jgn hepi sgttt..tau!!..besederhana aje..

2 comments: