Wednesday, March 2, 2011

Hope For The Best

Ptg td aku menerima panggilan yg x d sangka2..kalau dolu aku mmg dah tau ape aku kena wat kl dpt pgglan itu tp kini pgglan itu spt mengembalikan senyuman d wajah ini..w/pon bite yg d terima bkn yg d harapkan, skrg2nya aku tau ada insan yg masih prihatin dgn situasiku..huhu..

Deringan lagu 'insyaAllah' dr maher zain..aku dah tau itu bkn lagu utk sms..hehe..so ble tertera nama doc juri menyebabkan ati aku sdkt berdebar..adakah saat yg kutunggu hampir tiba..lalala..tp ternyata blom lg msnya..ok xpela, aku akn menunggu lg..aku dpt rskan ms itu sudah hampir tiba..ya!! aku kena gandakan usaha utk bersedia menemui insan2 yg aku geruni bg mereka2 yg berada dlm situasi itu...tersirat tol ayatnyer..haha

So ari ni agk ceria slps smlm aku bertemu dgn kak chany utk mendptkan khidmat nasihat. Bg AJK mcm aku ni utk kembali dlm posisi yg x bingung, perlu berjumpa org2 spt beliau..hehe..alhamdullilah, apabila ari ni dpt pula pgglan itu, lagi gumbira ati ini...heee..sekurg2nya msh ada sinar harapan d hadapan yg kdg kala aku pk kan semakin kelam..harap2 pasni akan trs bersinar..wahhh..ayat ini dasat aku rs..kah3..

Pape pon thanks doc..kamu rupanyer prihatin dgn diri ini..aku sgkakan kamu jg mendiamkan diri spt mereka2 yg sepatutnya mengambil tindakan..kl aku amik tindakan, dah lama org sepatutnya aku trs jumpa..br tau sape jemarimanis..poyooo gler..mcm brani aku nak jumpa org2 yg berkuasa..haha


Mcm doc juri ckp, 'hope for the best'..byk2 berdoa..smg aku akn bertemu dgn ari tersebut..kak chany jg ada bilang pdku, jgn berhenti berdoa, kerna aku bilang pdnya, aku dah penat nak berdoa lg..haha..x guna tol aku nih!!..sbb tu la aku perlukan org2 spt ini utk dekat dgn aku spy aku x melencong ntah kemana..sbb aku ni hambaMu yg sgt lemah..sob3..

LAngkahku bakal bermula..smg Engkau permudahkan Ya Allah..sesungguhnya aku akn trs berdoa kpdMu dan megharapkan Kau akn memakbulkan doa ku ini..amin Ya Rabbal alaminn..

No comments:

Post a Comment