Tuesday, March 8, 2011

Beronok-ronoknye sayerrr!!

Agak lama jg aku meninggalkan dikau sndirian..bkn aku sengaja tp mlmku kini kembali mlm dan siang kembali siang..alhamdullilah..bkn aku tiada ms utkmu tp bila kala bulan mengambang, mata ini terasa begitu berat..kdg2 ble merungut akn mendtgkan hasil jg..hehe..

mendlm sggh!! kerna yg mengetahui hanya kau dan aku..haha..pape pon mggu ni aku rs mindaku hanya tertumpu pd keje2 skolah dan opis a.k.a  LAB..x disangka2, mggu ini begitu membw pelbagai emosi..setelah aku bermain dgn titisan air d mata yg begitu mencurah akibat kesilapan yg x d sengajakan, serta merta ariku bertukar keesokan arinya..2 ari yg begitu menggembirakan..aku ke bandaraya maju 2010 bt sekeberapa kalinya pd ujg mggu yg lps..dgn berbekal mood yg x seberapa ekoran peristiwa smlm, aku gagahkan jua langkah ini utk bersama2 bergumbira dgn kontijen2 perbarisan sri pangkor..korg mmg terbek!!

Aku tanamkan semngat utk x mengikut mood yg tenggelam itu..maka aku bangkitkan suatu kecerian yg bkn sengaja aku buat2..alhamdullilah aku berjaya sbb ketika ini aku msh teringt detik2 d sana..chewahhh..bunyik mcm bertemu insan istimewa tp sbnrnya lbh istimewa dr itu..aku dpt sebuah senyuman yg ikhlas dan kegumbiraan yg terpancar d wajah aku sndr..hahaha..okla tu dr xde pape yg aku bwk lps juin jln2 'cari mkn'...

Ble permulaan keje d ari pertama stp mggu, rs mcm aku mengalahkan org2 berpangkat..kesana kemari nak menguruskan hal2 berbangkit..dgn x d sangka dyna mellisa smp gak ke tmpt aku mengabiskan ms stp ari isnin smpla jumaat.."mcm ni la tmp koje akak dyna"..best x?? hehe

Papepon aku dpt merasakan keje kembali bertimbun..wahhh best tol aku rs..d tmbh keje skolah yg aku trime menyebabkan aku dah jd workholic..haha..workholic sgtla..neway aku mmg suke wat keje yg spttnya aku lakukan...kl keje org len tu yg agak 'penyegan',,hehe..utk seketika, minda aku dan jasad aku x kekosongan sbb ada misi yg perlu d selesaikan..yeayyy...

Slmt menyelesaikan tggjwb anda jemarimanis..smg suksess!!

No comments:

Post a Comment