Monday, March 28, 2011

Hari selasa dtg lg!!

Hari selasa akan tibe esok dan spt bese aku mengalami skl lg debaran..jika mggu lps debaran utk aku menduduki viva, esok aku akn mengadap insan2 yg akan membt keputusan adakah aku layak bekeja bersma2 mereka..

Yg bestnya, debaran esok aku kongsi bersma2 dgn ahli 'AJK'..alangkah bestnya kl kte sume dpt berkhidmat bersama..kte kasi gegar puncak alam kwn2..smg ia menjd kenyataan..aminnn..Langkah seterusnya aku atur, utk memenuhi impian yg akn kucuba utk laksanakan..jika Engkau izinkan, aku berharap aku dpt mencapai impian itu..Aku jg terbayangkan saat2 bersama AJK jika kte dpt skolah jauh kwn2..wahhh alngkah best x terkata..kl d cni kte dah puas berjln2..jika ada rezki kte terjah ngr 4 musim best gak..lambaian cik pnky girlz d sblh sana spt mengajak2 utk ktorg ke sana..insyaAllah pnky, we all reunion dkt ngr sejuk itu..hoho..angan2 yg begitu jauh, lalu membuahkan khayalan yg indah..hrmmmm

Ok2..aku ni kena wat preparation utk hadapi esok..kena bgn sblm ayam berkokok..adoii..xpe demi shbtku k.pipot ku gagahkan jua diri ini..x sabar menanti minum ptg esok..haha..kerna waktu itu, sume telah selesai..yahuuu!!

No comments:

Post a Comment