Monday, March 21, 2011

Debaran kian terasa!!

Sudah pkl 1 pagi tp aku msh x bole melelapkan mata..sejak dr ptg td, aku cb nak tdo tp x mampu..pabila aku tekenang 22311, aku jd x keruan..terasa debaran d dada, tangan terketar menyelak helaian buku..Ya Allah permudahkan aku d ari tersebut..itula penentu bg penantianku dan langkahku..

InsyaAllah aku dah membuat persediaan pape2 yg ptt,,sglnya aku serahkan pdMu Ya Allah..spt kata kak fafaw, Allah jua yg menentukannya..mgkn debaran ini terasa d sbbkan mereka yg bakal aku berdpn adalah insan2 yg bkn dlm bidang kemahiranku..harap2 mereka hanya bertny dlm lingkungan ilmu yg aku ada,,jgnla smp ke dasar yg sgt dalam shgga aku lemas sndrian..wahhh..mmg baye kl itu berlaku..

Aku sesungguhnya hendak memberikan yg terbek terutama kpd Doc Juri dan Prof ibj..aku nak mereka tau bahawa mereka x silap memilih aku w/pon aku sedar aku bkn berlatar blkgkan bidang spt mereka..Itu saje hadiah yg mampu aku berikan dgn membuat doc juri berpuas ati dan bangga malah lebih dr itu jika bole..sume terserah pdku kini..hrmmm..mampukah aku menggalasnya????

Sbnrnya, aku jenis org yg ingin dgr kata2 semangat dr shbt2 yg dkt dgn aku, kuargaku dan mereka2 yg aku sayangi..kerna ble mereka memberi semnagat kpdku spt ada satu aura yg meresap..haha..aku bkn ingin menunjuk2 ttg apa yg aku telah peroleh tp sekadar memberikan keyakinan dlm diri ini..begitula aku!!

Aku juga berdoa kpd Allah agar Kau permudahkan urusan shbt2 ku yg len yg bakal melalui waktu itu..Dir, kak fafaw dan sami>> best of luck!!, kite cuba yg terbek!!

sehari je tggl...22311>>wat a nice number n hoping a nice day too..aminnn


No comments:

Post a Comment