Sunday, March 13, 2011

HamPir Ke SiTu ~~

Syukur alhamdullilah kini aku mampu tersenyum sbbnya bite yg aku nantikan selama ini telah terjwb..lg semggu lbh aku akn berhadap dgn insan2 yg bakal membuat tdo mlmku x lena..wahhh ape kebende tu??? diala viva foreverku..penantian aku x sia2..benar kata kak chany, jika kte berhadapan dgn suatu penantian, sntiasa amik side positif..bukti yg aku nmpk setakat ini, aku telah siap bt correction utk 2nd submission paper yg sibuk d perkatakan bg org2 yg terlibat dlm dunia spt aku..skrg2nya adala sesuatu yg dpt d banggakan ble aku nak menjwb pertnyaan meraka nati..smg paper aku tu d terima oleh org2 d seblh sana!!..aminnnn

bite yg aku trime melalui email lgsg x menggetarkan jiwaku..perghhh kire dasat gak a...mgkn aku telah dpt hint awl2..atau mgkn aku dah sedikit bersedia..wahhh..w/pon begitu, sedikit gelisah tu ada la sdkt, sbb tkt apa yg aku simpan dlm kotak memori x bersmbng...hehe..tp aku ada bantuan ginkgo biloba..moga bole membantu d waktu itu..aminn..

Aku bole katakan mggu ini agk menceriakan..setelah 1 bite yg hepi aku trime, aku d bayangi saat2 best yg bakal aku tempuhi..tp skang dah jd kenangan sbb br smlm ia berlaku..pertemuan bersm insan2 yg aku winduuu...hoho..ntah mengapa, w/pon aku x jmp dorg br beb bln, tp perasaan ketidaksabaran bertemu mereka sgt memuncak..mgkn sbb keakraban dan kemesraan yg tercipta..wahhh...aku hepi bertemu kalian..tp jika kte dpt luangkan lbh byk ms berkongsi cite suka duka spjg perpisahan kte dolu mgkn lbh bermakna mlm itu...ntah ble agknya peristiwa mlm smlm akn kembali lg..w/pon jarak bkn penghalang tp ms membuat kte sukar bertemu slps ini..sob3

tp sbnrnya, d sebalik pertemuan itu, spt bese 3 org 'AJK' yg sntiasa sarat dgn cite2 terkini x melepaskan peluang bersama w/pon mlm merangkak tua..bygkan smp kol 12 mlm br bole ktorg bentikan cite..haha...besela org xde komitmen..tp x bole lakukan slalu..nati x psl2 pale aku kena sental ngan tok den..hehe..tatottt

Kpd tok, alele, k.pipot, k.fafaw, k.chany, k.bushra, k.alia>>> hepi bertemu kalian kembali..sggh!!! tp jika berkesempatan lg, aku ingin luangkan ms bergosip dgn kalian spt dolu..bkn sekadar pertemuan utk menatap wajah saje..heee

Penantianku>>>Counting the days!! aku hampir ke siTu ~~

No comments:

Post a Comment