Monday, March 14, 2011

Ilusi Sebuah Kenyataan

Pertemuan ari ni sgt membuatkn aku berpk pjg..sgt dlm hgga menyentuh sanubari..aku sesungguhnya gembira bertemu kwn2 skolah (U) ku sml..setelah sekian lama, hny bite melalui muka buku yg dpt memberitahu keadaan mereka..tp, ari ni aku bertemu hampir stp mereka yg telah aku temui kali terakhir d ari perkahwinan mereka..

Kehadiran stp drp mereka dgn sebuah senyuman, menunjukkan betapa gembira mereka d alam br yg telah mereka bina..bersama ank kecil d sisi mereka..aku merasakn mereka sgt bertuah...hepi lihat kalian gembira..d sebalik itu, wujud satu perasaan yg ingin berada d tmpt mereka jg..hrmmm...

kdg2 rs mcm mengong je ble pk kan perkara2 mcm tu..tp at the same time x dpt lari dr kenyataan gak..huhu
so redha jela apa2 yg berlaku..ok2 xnak bercite dgn lbh lanjut psl kes ini...kes d tutup..sbb ble lg dlanjutkan bole menjd parah..hahah

menanti bln 7..aku rs bln itu sgt mencabar emosi aku..hehe..smg aku dpt menghadapi dgn tabah..wahhh

No comments:

Post a Comment