Wednesday, March 30, 2011

Bagus sgt ke??

Berakhir suda debaran ari selasa...biar ari selasa menjd sejarah utk beb peristiwa yg lps..kl sblm ini selasa membw pengertian yg sgt indah..tp selasa smlm x spt itu...aku mengalami nsb yg sama dgn 'AJK' yg len dan x dlupakan mr.presiden..kesian kami...waaaaa

Agak mengejutkan dlm ms yg agk singkat bite aku perlu bertemu insan2 yg kununnya bole bg aku koje smp ke kotak inbox aku..wowww cepat sggh!!..ada harapan a ni..hehe (ini ketika bite itu aku time)..tp setelah peristiwa smlm..x dpt result aku dah tau resultnya..kire hebat a aku ni...i can smell!!..tp smell busukkkk...waaaa

Ish napela kalian perlu bt kami2 begini...x sudi jgn d hambur kata2 nista..chewahhh..kami ada perasan ape..kami blaja tggi2 ingt suke2 ke?? ilmu kami sgt bernilai tau x kalian d sana!!..x ternilai shgga org2 yg mendgrnya akn menitiskan air mata..begitula pengorbanan yg telah kami lalui utk mencapai ilmu shhga setakat ini...

apa, d mana, siapa, kenapa x perlu aku sebutkan d cni..biarla ia terpahat d sanubari org2 yg mengalaminya..ye!! aku dan mereka akan mengambil pengajaran pertama..tiada kedua utk itu..kerna yg kedua d berikan d tmpt len..haha...aku tau kalian ingin memberi peluang pd anak didik kalian utk mendpt pekerjaan yg d dambakan kerna mgkn tiada peluang bg mereka d tmpt len..(aku agkla..hehe)..jd peluang kami akan kami serahkan pd anak2 didik kalian..smg mereka sukses la ye!! (nada x ikhlas..haha)..

Pencarian dan langkah d teruskan lg..never give up of cos..perkara kocik je tu..cuma bunyik kena lebih..haha
sahabt2 AJK dan mr presiden>> chaiyok untuk anda2 sume...

No comments:

Post a Comment