Wednesday, March 23, 2011

Syukur aku PadaMu Ya Allah!!

Aku dpt merasakan hikmah yg Allah tunjukkan setelah aku d landa dgn pelbagai dugaan yg kdg kala membtkn aku terpk adakah d sebabkan kekhilafan aku..tp aku x nafikan mmg setengh2 tu adalah khilaf yg aku lakukan...hehehe..

Aku berhadapan dgn ari yg mendebarkan..permulaan pagi yg meresahkan jiwa aku..terketar2 gak tgn..tp control je a..kasi x nmpk ke org..wat malu je..br nak amik exam kocik dah gabra mcm nak g berperang..haha..tp bg aku ini bkn kecik malah lg besau dr berperang..itula yg bole aku umpamakan..stat je pizen utk viva aku, alhamdullilah 'tone kardiak' smkn beransur perlahan..kl sblm tu, mcm org lari pecut 100m..haha..kehadrian shbt2 sekeling mmg memberi semngat a dkt aku..ckpla dgn aura semangat dan wajah yg begitu memberi keyakinan pd aku, mengatasi kekalutan aku utk mengakhiri sglnya dgn lancar..alhmadullilah..rime ksh kwn2..kalian mmg best a!!

'kami dah bersetuju utk memberikan anda lulus'....d kala itu jg aku menadah tgn mengucapkan rs syukur yg teramat...mgkn yg plg indah aku bole katakan ble aku dpt lakukan dgn penuh keyakinan semasa membentang dan menjwb soklan...dan itu jg yg d beritahu oleh bos aku dan commitee yg len..kagum gakla..heheh

maka berpelukan la aku dgn kak chany dan k.bushra tatkala kuar dr blk yg mencipta sejarah utkku pd ari tersebut..nsb x nanges..haha..hade2 je kl nk leleh2 ni..kegembiraan aku kongsi bersama dgn shbt 'AJK' jg..smg kalian begitu jg nati..aminnnn..

mggu yg penuh dgn senyuman...jika sblm ini aku teringin utk duduk berstori dgn insan2 yg aku temui beb mggu yg lps..ari ni hasrat itu bgi d penuhi..semeja bersama tok, k.pipot, k.fafaw n dir...aku rs beter dr ari tu..haha..sbb kesudahannya kami merancang melakukan 'sesuatu'...jgn hangat2 taek kmbg sudah a k.fafaw..haha..rancangan utk menambah wit poket..mcm best..tp nak mulakan tu kena ada semngt gakla..kl x mmg terbengkalai d satu persuku jln...hehe

Bkn setakat tu je, ole2 dr jauh aku dpt..mak aiii..dah mcm adiah ari jd..time kshla byk2 pd insan yg ske dgn raflesia ni..sush2 je..tp nak sushkan dr pon ape salahnya..haha...

spt sume hasrat d satukan dlm satu ms...kesabaran yg pasti membw pulngan lumayan..itu janji Allah..bite terkini aku peroleh, aku bakal berhadapan dgn debaran mggu dpn pd ari yg sama dan ms yg hampir sama..aku rs nak pki my lucky costum la..kot2 hepi lg mcm 22311....pape pon a date to remember mnjd memori indah..alhmadullilah..sggh aku bersyukur..x terucap dgn kata2..lalala

ok2..abis2 jgk viva, correction tu melambak nak beki..stop dolu jemarimanis!!




No comments:

Post a Comment