Wednesday, April 6, 2011

kembali ke jalan yang lurus..

Hari ini byk perkara yg membuatkan aku tersentak dan tersedar..alhamdullilah..rupa2nya byk perkara aku telah pegi jauh..kealpaan ini membuatkan aku x sedari bahawasanya aku telah bertindak x spt aku..hari ini aku x henti2 termenung..aku memikirkan d mana aku perlu mulakan dolu..aku takut seandainya ia hanya d permulaan dan kealpaan ini akn kembali sml..Ya Allah berikan aku kekuatan utk trs memperbaiki dr ini..

ada satu perasaan yg perlu aku kikis dan lontar jauh2..itula perasaan 'ikutkan hati'..perasaan ikutkan hati byk menjurus ke arah yg negatif..aku perlu selamatkan dr aku!!,,jika x, byk hati akn aku lukai tanpa aku  sedari..Alhamdullilah aku tersedar ble kepalaku d ketuk..biarpon hanya melibatkan 1 perkara, tp impactnya pd keseluruhan hidupku..sumenya!!..aku harap esok adalah hari br utkku..aku ingin perbetulkan segalanya..smg aku berjaya lakukan..aminnnn

No comments:

Post a Comment