Wednesday, May 11, 2011

Sudah sEkian lama..

ye sudah sekian lama aku x merasai situasi mlm td..berkumpul beramai2 dgn shbt lama..agak mengumbirakan ati dan perasaann..chewaaahh..sbbnya utk beb ari atau mgkn mggu, idup aku agk kesepian..tmpt keje, membw ke umah..agk plain..hoho..w/pon bersama kuarga tp aku dambakan teman berbicara..dyna melissa blk pon kdg2..sudahnya bergomol la aku dgn yin..xde koje nak wat..haha

kehadiran shbt yg d windui..D..amat d nantikan kami2 dak2 ajk..kehadiran D dr kejauhan membtkan k.pipot dan shbt2 yg len bertgkus lumus menyediakan hidangan yg lazat2..kenyanggg beb..mcm2 ada..time ksh pd mereka2 yg pecah peluh bertukang d dapur..sbg membalas jasa..turn akulak jd bibik d dapur lps siap mam...fuhhh byknyer piuk belangan kuali mali..waaaa

Pertemuan yg singkat itu mmg bermkna..mmg aku gumbira..setelah sekian lama..mksd aku together2 mam buatan tgn sndr..w/pon buatan tgn aku x termsk..ye a, umah org..so tuan umahla jamu tetamu..haha..time ksh daun keladi pd k.pipot, yus, lina lang, alele dan tetamu dr jauh lady D..terhibur gak kami2 dgn keletah c comei..smg bertemu lg d len siaran!!..muaxxx utk c comei je..haha

No comments:

Post a Comment