Sunday, May 15, 2011

Berpanazz d kala sejukk

Ye itula yg berlaku pd ari khamis yg lps..d waktu kuala lumpur yg telah lama memendamkan air matanya..lalu pd ari kamis, kL menangis jua..mmg aku x nafikan ari2 yg lps sblm kedtgn ari kamis yg lalu, panasnya bkn main hebat..tp sesungguhnya panas d padang masyhar maha hebat..maka, apa yg berlaku beb ari yg lps pttnya aku time dgn redha..heee

D sbbkan kedinginan pd ari kamis lps apabila ujan mencurah2 dgn lebatnya drp awl ptg mmbw ke malam menyebabkan aktvt pd ari tu sggh menepati dgn suasana yg sdg aku dan ajk len alami..setelah sekian lama membuat rancangan dan tertunda beb kali, alhamdullilah pd ari kamis adalah ari yg sgt sesuai..kl x, d kala panaz akan bertambah panaz kl aktvt ini berlaku bkn apd ri kamis..haha..pe ke benda aktvt aku dan ajk lakukan???

rancangan utk menerkam raja buah...sesengguhnya kuning itu duyan!!!..pape pon time ksh byk2 aku tujukan khas bt brother JAFN..beliau sgtla bermurah ati membelanjakn dri dan kami2 dak2 ajk mam buah yg menjd kegilaan rmi..x sgka aku skang buah duyan dah dpt mcm2 nama..mcm manala dorg leh bg nama2 yg pelik2 ke buah tersebut..musang king la, teka la, tangkai pnjg...ish3..pape pon buah itu sgt best!!!

sbnrnya modes operandi mlm itu lbh kpd pertemuan yg d winduii oleh para ajk dgn bro berkenaan..mklmla agk lama aku ngan ajk len x bersua. dgn beliau..smjk kami2 membw haluan msg2, hnya suara menjd pengubat winduu..chewahh..haha..beliau agk rapat dgn aku n ajk2..beliau gak ant org yg slalu kena paw ngan kami2 yg x tau malu..hehe..amponnggg...kami x minta..bak kata org, rezki jgn d tolak...hehe
Agk mengembirakan dlm pertemuan itu, selain dpt menikmati buah yg lazatt..d selang seli dgn gelak ketawa dgn pelbagai cite..aku rs mlm itu amat sempurna utk pertemuan yg sudah sekian lama..lps mam duyan, ktorg d ajak minum2 lak..tujuan lbh pd sesi borak2 ttg isu2 semasa dan perkmbgan msg2..kalau x mengenangkan kami2 ni bermalam dkt tmpt yg perlu blk sblm 12 mlm..aku rs mmg bole terlajak smp pagi..hehe..bro jafn pon bole tahan gak kl duk lepak, bole smp ke pagi..tp kami selaku anak2 dara pingitan memahami bahawasanya, x bape manis pulang terlalu lewat dan meyusahkan org yg dah berkuarga ni..tp sekurang2 sgt puas ati bebbbb...

Harap2 ada pertemuan spt itu lg lps ni..insyaAllah...pe lagi ek plan memakan yg hendak d rancang??? ermmm tunguuu!!!!


No comments:

Post a Comment