Saturday, May 7, 2011

lab alone..

Adoii dah bape ari aku kesepian, kesunyian..hanya bertemankan lappy je dkt lab..mr.iraq lps setel karangan eseinya yg beratus2 m/s, de dah x msk lab lg..tgglkan aku d temani mr.iran..auchh..haha..tp duk berdua dgn mr.iran boleh menimbulkan kontroversi..haha..mklmla dua2 bujang trang tang tang..de pon x bole lama duk dlm lab..mgkn boring gak kot..sbb aku pon xtau nak cite ape sgt ke de..abis2 cite psl koje..boring gak..sudahnya de pon lepak2 cr member senegara dgn de..aku lak nak ilangkan boring, layanla maharaja lawak, ANTM ke kt Utube..dah duk sorg2..sooo ...itu lab gue yg pnyla kan..haha

telupalak 1 perkara yg aku wat..berchatting..yeahh..haha..dan insan2 yg slalu menjd buruan aku d ym adalah para ajkla...haha..kesian depa, x leh nak wat koje..kena melayan aku yg kesepian..tp aku pon paham gak base..xdela nak kaco 24 jam..setakat setiap ari dlm waktu bekeja adalah..haha..ampungg ek kwn2..aku paham kalian bz..saje je wat2 x paham..kah3..

d tinggalkan oleh bos utk sebln lbh ni pon wat aku windu nak serve beliau teh..kl x stp ptg aku jd teamaker beliau..best gak dpt berhikmat dgn bos sebegitu..untung2 dpt nek gaji ke...haha..xde mknanya, gaji aku dah tertulis smpla pencen kontrak aku..no ubah2..haha..apala agknya bos sedang wat d UK nunn..ke dh smp paris, germany...wahhh..bestttt tol..

terasa lennya kl x berckp seari..terasa penuh sume ayat2 dlm pale ni..x smp d mulut..haha..sudahnya, aku menyanyila sorg2 dlm lab..ok gak bole baiki mutu nyanyian b4 msk karok lg..haha..harap2 keseorgan sebegini x berterusan..tolongg aku keboringan mcm ni beb..btul2 mcm katak dlm botol..duk dlm lab searian sendirian...sendiri ada waktunya la la la la...

bgaimana plk mggu hadapan??? harap mulut ini dpt berkata2 dgn manusia bkn dgn lagu..haha

No comments:

Post a Comment