Friday, June 24, 2011

sgT best nYerr!!

Alhamdullilah, akhirnya hajat aku utk mempunyai sesuatu yg telah lama aku impikan telah tercapai..sebijik kamera dslr telah berada dlm genggaman..hahaha..gelak bangga x hengat..mklmla setelah bape lama aku mengidam benda tu..w/pon aku ni bknnya pndi sgt pon amik gambar tp xpe demi ms lapang aku yg terlalu lapang, aku akn gunakan utk blaja menjd photographer yg hebatt..haha..beragan minah jenin..

pasni 'aim' seterusnya adalah sport rim..kesian kete aku, lama beli, tp rim x penah tukar..smp dah tercabut2 pon msh lg aku wat x nmpk..sbb nak dptkan benda spt d ats..hehe..kesimpulan yg dpt d buat, aku hepi ble sesuatu d ingini tercapai..begitu jg ble berckp psl perasaan..opsss..no feeling2 here..feeling hepi je..hehe..

best kedua, setelah bape bln menanti keputusan penerbitan hasil karya aku sbg seorg saintis, alhamdullilah, deme yg menilai terima jg..sipi2 gak tu..fuhh nsb aku agk bek..alhamdullilah..bersyukur aku pdMu..sume ini adalah rezki yg Kau kurniakan d ats kesabaran dlm penantian aku..aku ingin mempercayai itu agar aku akn trs bersabar ble menanti sesuatu..huhu..

GumbiranYa aku..yehaaa!!..smg berterusan hendaknya..aminnn

No comments:

Post a Comment