Wednesday, June 22, 2011

Ketika cinta bertasbih

Smlm aku menonton filem tu dlm tiwi astro..first time aku tgk cite tu..kesimpulan yg aku bole wat, cite tersebut sgt menarik..aku mmg ske tgk kisah percintaan yg berlandaskan agama yg sbnrnya..sggh aku syahdu smp menitiskan air mata ble jodoh yg dinatikan berakhir dgn sujud syukur kpd Allah..aku rs sggh sempurna ble melihat perngakhiran jodoh spt itu..

Yg kelakarnya, aku jg bole terbuai2 melihat kisah tu..bkn ada adegan romantik atau ape..tp ntah mengapa cite tu  spt hidup..spt mereka bkn berlakon tp realiti..kalau ia realiti, aku rs mereka sgt bertuah..pertemuan psgn yg sgt sempurna..sesape saja akan megimpikan psgn spt itu bek laki atau pompuan..aku pon x terkecuali of cos..heee..

Jika d takdirkan aku ingin jd salah sorg wanita yg berlakon dlm cite itu,,sgt suci, tawaduk..Ya Allah sggh aku ingin jd spt mereka d alam realiti..layakkah aku??

No comments:

Post a Comment